اَلّهم عَجّل لِولیکَ الفَرَج

اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

O ALLAH be for your representative, the Hujat, proof, the sun of Hasan, your blessings be on him and his forefathers, in this hour and every hour, a guardian, a protector, a leader, a helper, a proof and an aye. Until you make him live on the earth, in obedience to you and cause him to live in it for a long time

چه کسی می خواهد من و تو ما نشویم * خانه اش ویران باد * من اگر ما نشوم تنهایم * تو اگر ما نشوی خویشتنی* ازکجا که من و تو شوری از عشق و جنون باز بر پا نکنیم* از کجا که من و تو مشت رسوایان را وا نکنیم * من اگر بنشینم ،تو اگر بنشینی چه کسی بر خیزد * من اگر برخیزم تو اگر برخیزی همه بر می خیزند

ضرورت تشکیل حلقه های دخترانه

به نظر می رسد که دیگر دوره بسترسازی و مقدماتی ارتباط اینترنتی قشر مذهبی رو به پایان است و آنچه بیشتر باید مورد توجه ساکنین دهکده مجازی قرار گیرد آغازین تجربه های مدنیت و همکاری در زمینه تشکیل گروه ها و حلقه های اینترنتی است.آنچه که بر پایه مشاهدات ما از فضای اینترنت برایمان احراز شده حضور جمع کثیری از کاربران مذهبی است که بی هدف در تکاپوی رسیدن و عمل به وظیفه اند و شاید اوج گروه گرایی و تامین این نیاز بشریشان تنها به چند گردهمایی کوچک در مناسبت های مذهبی ، آن هم در حد گوش دادن یک مداحی یاشنیدن یک قرائت دعاست که در جای خودش بسیار زیبا و پسندیده است.


متاسفانه آنچه ضرورتش بیش از پیش احساس می شود ضعف محتوا و عدم عمق دانسته های دین محور در بین ماست و همین امر باعث آن می شود تا ، آنجاهایی که کم می آوریم گاه و بیگاه به جای پاسخ به طرف مقابلمان به پرخاشگری و متهم کردن آنها بپردازیم .
و باز به نظر می رسد که دیگر وقت آن رسیده تا افراد صاحب نظردست به کار شوند و با تشکیل حلقه ها و گروه های دوستی و همفکری با جمع آوری ایده های ناب دست به حرکتی فرهنگی بزنند تا کم کم مقدمه ای برای یک انقلاب اینترنتی فراهم آید.
تجربه نشان داده که خانم ها گرایش بیشتری به تشکیل جمع و در کنار هم بودن دارند تا آقایان. جلسات خانگی دوره ای ، چه جلسات دعا و ختم انعام و نیایش و چه جلسات کف بینی و فال قهوه و … این حرف را تایید می کنند که ما گروه گرا تر از آقایون هستیم. والبته در گوشی بگوییم که علت فردگرایی جنابان آقایان یه کم غرور و حس استقلال طلبی بیش از حد است.
و البته منظور ما هم از این حرف ها کوبیدن آقایون نیست بلکه می خواهیم بگوییم که خودمان باید بیشتر به فکر باشیم.گاهی شاید با خود فکر کنیم در این دنیای پر هیاهو وشلوغ اینترنت که هر کسی به انگیزه ای وارد آن شده ودنبال کار خویش است ولحظه به لحظه بر تعداد سایتها و وبلاگها در زمینه های مختلف وکاربران با انگیزه های متعدد اضافه میشود ما نمیتوانیم آنچه که در ذهن داریم به عنوان دختری مسلمان و معتقد به ارزش ها پیاده کینم. اصلا برای ما جای حرف نمیاند یعنی نمیگذارند که بماند!!!
صد البته که این حرفا درست نیست.چرا؟ الان میگم خدمتتون.چون اولا از قدیم گفتن یه دست صدا نداره. دوما نمونه جمع شدن و با هم بودن رو در کنار هم در گروه دخترانه خودمان می بینیم و برکات بسیاری که در آن هست بر ما پوشیده نیست.حال این گوی واین میدان.هر کس فکر میکنه که این دغدغه رو توی ذهنش داره و میتونه کار کنه با تشکیل جمع های گروهی و هم فکر شدن با بقیه یه یاعلی بگه و دست به کار بشه

وعده گاه ما چهار شنبه شبها ساعت نه و نیم شب کنفرانس دخترانه. شاید این کنفرانس ها مقدمه خوبی برای قدم گذاشتن در این راه باشه.

....................................................................................
حجکم مقبول ، سعیکم مشکور
بازگشت مهمان پروردگار حاجیه خانم مهدیه
(ندای آسمانی1) و خانواده محترمشان را ازضیافتگاه ملکوتی ومعنوی خداوند و از سرزمین میعاد با خدا وسرزمین بیعت با رسالت وامامت مدینه منوره و مکه مکرمه به همه دوستان تبریک میگوییم.
امید آن میرود که این سفر زمینه ای باشد برای ارتقای درجه معرفت و تهذیب نفس و همچنین وصول الی الله چرا که سفری اینچنین عظیم وزیارتی اینگونه عارفانه وعاشقانه ، سر در کوی یار سپردن ودر مطاف حق گردیدن است.و اگر شعله ی عشق خدا ورسول واهل بیت،خرمن جان راسوزاند ودل رامشتعل ساخت .... دل برصراطی مستقیم می رود.


اطلاعیه اطلاعیه

اطلاعیه    اطلاعیه 
خانوم ها بگوش! خانوم ها به هوش!
 نشست های ندای آسمانی بازگشایی شد.
جایگاه زن
با نیروی مضاعف -حاصله از ماه مبارک رمضان- با توکل به خدا و یاری همه شما دوستان علاقه مند؛ دور جدید نشست ها را تحت عنوان جایگاه و حقوق زن در خانواده و اجتماع آغاز خواهیم کرد.
 وعده ما : چهارشنبه ها ساعت 21:30
نشست اول : 02/ 08/ 86
برای شرکت در نشست آی دی زیر را در لیست مسنجر خود اضافه بفرمایید :
 conf.neda_asemani
دست خوبت را به دست من بده           دستهای ما پل پیوند ماست
در   همه   قامو سهای   معتبر             عشق تنها واژه پیوند ماست
 
 


   1   2      >